am fost la al doilea meci de rugby, după cel de acum 2 săptămâni cu Georgia. Chinezu ne-a adunat din nou, mai proaspeți și mai hotărâți ca oricând să-i asurzim pe spanioli, deși ne-a lipsit ptincipala piesă a galeriei, Mache.

în afară de cât am urlat și-am gornăit și-am fluierat, mi-a plăcut că Vlad Dulea a reușit să convingă o tribună întreagă să facă valuri împreună cu noi, bloggeriști și twitteriști. iar băieții de pe teren păreau să reacționeze la încurajările noastre, pentru că i-au întors fără probleme pe spanioli chiar de sub buturile noastre și au lăsat tot timpul impresia că pot câștiga lejer.

acum așteptăm să vină Noua Zeelandă, să le facem hakakiri lângă Arcul de Triumf :))

m-am revăzut cu Crivăț, despre care vom mai vorbi săptămâna viitoare, pentru că am avut noi niște discuții după meciul de acum 2 săptămâni și au interesante 😀

week-end fain, everybody!

