[blip.tv ?posts_id=3479567&dest=-1]

pentru că i-a venit rândul Dianei Iliescu pe B-Cafe, un promo de la interviul cu ea. pe Diana am cunoscut-o cu ocazia unei burse pentru Statele Unite, în al treilea an de facultate. erau burse date de Fundația pentru o Societate Deschisă în urma unei selecții destul de drastice.

Diana a fost în Ithaca, eu în Arkansas. ne-am întâlnit însă, înainte de plecarea în State, la o sesiune de orientare la Budapesta, câteva zile. pentru că au fost două conferințe organizate de OSI (Open Society Foundation, cum e în engleză) la jumătatea celor două semestre petrecute acolo, la New York și Philadelphia, ne-am întâlnit și cu aceste minunate ocazii. și ne-am mai întâlnit pentru câteva zile în Turcia, la un an după ce ne-am întors din State, la o altă conferință OSI.

Diana este regizoare de teatru și, mai nou, am aflat eu spre surprinderea mea – căci e plecată la Paris la studii și nu mai vorbim așa des – învață să regizeze operă. în România i se joacă Culori (aflat, dacă nu mă înșel, la a patra sau a cincea stagiune) și Blocaj în trafic. mie mi-a plăcut de-am murit Fluturii sunt liberi, spectacolul ei de absolvire. ăsta nu știu dacă se mai joacă.

în câteva zile va fi tot interviul pe B-Cafe.

