deci sunt extraordinar de bucuros. primisem un email de la un cititor atent de B-Cafe, care îmi sugera că filmele ar trebui să se deschidă nu în lightbox, ci direct în pagină, ca să te mai poți plimba pe-acolo și să citești alte chestii, dacă n-ai timp să te uiți la film și vrei doar să asculți ce spune individul.

bz a rezolvat.

dar nu doar asta, ci alte două chestii care erau de mult vorbite și tot stăteau în așteptare, din motive obiective: comentarii la paginile B-Cafe și, MAI ALES, blogul. iar că bz le-a rezolvat și pe astea, în două nopți de week-end, este pentru mine o minune. doresc să-i mulțumesc pe această cale cât și prin viu grai, așa cum deja am și procedat, aducându-i omagiile mele sincere pentru o dedicație și o determinare în câmpul muncii rar întâlnite, ca să zic așa.

DECI: poftiți de comentați pe B-Cafe și poftiți de abonați-vă-ți la noul blog (mai sunt mici chestii de pus la punct, treabă de o zi-două; dar normal că n-am mai avut răbdare :D).

abia aștept să spun acolo tot felul de povești interesante despre oamenii pe care îi întâlnesc și să începem împreună să pregătim mai bine interviurile astea. pentru că vă invit să mă ajutați și să-mi spuneți: cui să-i mai iau interviu, ce întrebări să-i pun, cum să le fac mai frumoase etc.

s-aveți o săptămână faină!

later edit: sunt online primele 3 filme de la interviul cu regizoarea de teatru și operă Diana Iliescu.

