Funcționara m-a băgat în seamă cu o leapșă faină, primită de la Brightie. e drept că asta se întâmpla demuuuuuult, acum prea multe săptămâni ca să nu treacă drept preistorie, în blogosferă. dar am promis atunci că răspund, iar leapșa e faină. deci să o reînviem:

Prima amintire: Curtea bunică-mii, la Suceava, plină de iarbă.

Prima iesire la carciuma: îmi amintesc bufetul de la țară (de data asta la ceilalți bunici, la Vâlcea), unde oameni cu fețe arse de soare își sorbeau romul seara, sub un bec chior. mi se părea mereu că se petrece ceva foarte grav și pentru oameni mari acolo.

Prima dezamagire (nedreptate chiar, dacă mi-e permis): Cum s-au purtat cu mine educatoarele la grădiniță (afară de una, doamna Gabi Orban). am fost interogați și amenințați cu detenția în beci pentru o faptă pe care nu o comisesem.

Prima zi de scoala: o curte însorită, plină de copii gălăgioși aranjați în careuri, după clase. am ajuns târziu (avea să devină un obicei) și n-am prins nimic din solemnitatea momentului. m-am trezit luat de-o aripă de învățătoare și integrat în careul meu. (sărutmâna, doamna Constanța)

Primul sarut: prin clasa a IV-a o iubeam pe Lena, cu care am fost prieten vreo 2 zile (mi-am făcut curaj și i-am ”cerut prietenia”  la verde stop). n-a durat, că am aflat că se uita după alții. cred că am avut totuși timp să schimbăm un pupic.

Prima formatie care mi-a placut la nebunie: Iris – Iar când noi nu vom mai fiiiiiiii, vă veți amintiiiiiiii, că a fooooooost odaaată Iriiis.

Primul CD cumparat: Casetă. Cred că era Ace of Base – All That She Wants.

Prima restanta: Astea au venit acum târziu, de când m-am făcut antreprenor. dar să păstrăm o oarecare discreție, vă rog…

Prima zi de muncă: Încă nu s-a întâmplat 😀

Prima dată în disco / club: Aaaaah, discotecile de la țară…

Prima oară când am postat pe blog: păi, când am scris articolul ăsta pe primul meu blog – pe maps&stories.

Prima zi de facultate: Îmi amintesc foarte bine. aveam un tricou pe care scria CAMPUS, cu albastru pe un verde pal. după gargara de început de an am tăiat-o pe Motoare, unde se găseau întâmplător Ștefan Brândușescu, Vlad Ilișevici și Dragoș Bucurenci.

gata, ajunge cu primele dăți.

la final, o primă dată inedită. primul promo la un interviu pe blogul B-Cafe. promo la interviul cu Adrian Despot.

LATER EDIT: uituc cum sunt, am neglijat că o leapșă nu e leapșă în legea ei dacă nu o dai mai departe. mulțumesc că mi-ai amintit, anndryusha. fii deci primul care să o preiei. o mai dau mai departe unor oameni de la care aștept ceva, iar cu ocazia asta îmi permit să-i mai trag de mâncecă: de la Vlad Dulea aștept o bere (e adevărat că e mai mult vina mea că nu am putut să o bem încă), iar de la Chinezu aștept să lanseze odată sporlocal.ro oficial, cu surle și trâmbițe, să se dea și la tv și să devină portalul nr. 1 de sport în tătă Românica.

dacă aveți timp, stimabililor, poftiți de vă amintiți despre primele năstrușnicii înșirate mai sus.

