mi-a căzut hardul extern, comoara mea, depozitul muncii mele. a căzut pe jos, abisul s-a deschis înaintea lui și el a zburat inconștient cu capul înainte. de la juma’ de metru a căzut, și pe covor, dar tot a pățit ceva – probabil i-a căzut capul de citire pe platan (din ce mi-au spus niște oameni mai pricepuți).

tot timpul se întâmplă câte o neprevăzută din asta care te bagă la cheltuieli. anul trecut cam pe vremea asta erau discurile de frână ale Lindei, care scrâșneau și făceau scandal, dându-și obștescul sfârșit și cerând vehement înlocuirea. anul ăsta e hardul (numai după cauciucurile de vară noi pe care a trebuit să le cumpăr, că se uzaseră cele vechi). și mai tot apar mici mărunțișuri.

nimic deosebit.

dar eu stau și mă întreb: când mai avem timp să ne îngrijim de cele importante, când tot soiul de astfel de mici nimicuri (cheltuieli, întâmplări, greșeli neprevăzute) – ne mănâncă ficații?! de-aia mă uit cu un ochi circumspect – deși-mi place foarte tare – la tag-line-ul blogului dlui. Adrian Ciubotaru: relax, you have plenty of time!

(ar trebui să închei ca un blogger din cei cu mult trafic pe blogurile lor, întrebând natural, ca să generez comentarii: țiecând ți s-a întâmplat ultima dată să faci cheltuieli neprevăzute? de fapt, articolul ăsta numai pentru a putea trage poanta asta în final l-am scris :P)

