azi am dus HDD-ul la service. diagnostic, după care mi se va comunica dacă se pot recupera datele și cât va costa. minim 50 de euro, oricum… (oftat adânc).

Strada Bâlciului

cu ocazia acestei plimbări pe strada Bâlciului – ce nume predestinat – am descoperit cea mai ciudată ”arteră” a capitalei. e o străduță care leagă Mătăsari de Agricultorilor. Dinspre Agricultorilor, ai zice că e o intrare care se oprește brusc în zidul unei case.

dinspre Mătăsari, în schimb, cum am venit eu, intri pe o străduță îngustă ca o alee pietonală, faci două viraje scurte la dreapta și la stânga, după care strada se îngustează și mai mult, iar în față îți apare… un stâlp de înaltă tensiune de lemn. oprești acolo sau întorci (din fericire e loc pentru manevra asta).

e o stradă incredibilă, cu capetele circulabile și mijlocul sugrumat în menghina caselor. fotografia pe care o vedeți e făcută dinspre Agricultorilor spre Mătăsari.

