domnule, eu am auzit la viața mea despre tot felul de leacuri mai mult sau mai puțin băbești pentru sughiț. să înghit de 9 ori consecutiv. să-mi țin respirația nu știu câte secunde. să mă sperie cineva. nici unul dintre astea nu a funcționat imediat și nici unul nu a funcționat de fiecare dată.

aseară, în schimb, am avut o revelație. bine, ar fi trebuit să o am duminică seara, la concertul AC/DC, când Patricia i-a explicat-o Ștefaniei. dar aseară, pentru că am avut nevoie, m-a învățat Ștefania cum să scap de sughiț. și am scăpat. am băut invers din pahar – adică aplecându-mă și lăsând să curgă lichidul în cerul gurii. te prinzi la fața locului cum funcționează.

azi la birou, povestindu-i lui Cathy întâmplarea, am aflat încă niște leacuri, despre care nu știu dacă funcționează sau nu, că încă nu le-am încercat. Cathy le recomandă cu încredere. nr. 1: apeși progresiv cu palma undeva în zona plexului, și trece. nr. 2: (cum să vindeci pe cineva de sughiț) – îl atingi cu degetul undeva pe corp, pe umăr sau unde ți se pare potrivit (nu știu dacă persoana care sughite nu trebuie să se aștepte la atingere sau se poate foarte bine să o atenționezi: vezi că acum te ating, ești pregătită, te ating pe umăr sau pe burtă?…)

Cathy mai recomandă și nr. 3: să iei 7 înghiituri mici de apă, cu pauze scurte. în asta nu am prea mare încredere, dar dacă zice ea…

și stau și mă uit la articolul ăsta și mă-ntreb: oare încep să virez spre Felicia?

