am primit această provocare absolut obligatorie de la Brightie. deci prestez:

O locomotivă pufăie obosită și se pune în mișcare. Noaptea de Revelion. Am lucrat până târziu; sunt de dimineață pe drumuri, la deszăpeziri; abia îmi mai simt brațele. La 22.30 ne-au dat dobitocii drumul să plecăm. La 23.10 trece personalul de Filiași, o să mă arunc în el și la 23.45 o să mă arunce el în gară. Am 7 minute să ajung acasă și încă 8 să mă spăl și să bubui șampania. Nevastă-mea trebuie să stea ca pe jar, că încă nu s-au inventat telefoanele mobile. Și deodată aud vocea seacă în difuzorul gării:

– Trenul personal nr. 657 de la Tg. Jiu, direcția Filiași, a sosit și a plecat din stație de la linia a II-a.

La mulți ani!

Notă: ‘PA’ va să zică proză arhiscurtă, adică proză în stilul lui @arhi 🙂 (deși n-am prea nimerit-o cu trackback la articolul ăsta).

