nu era cine știe ce lucrare – un simplu meniu pentru un club sau ceva local de fițe, unde au bucătar italian sau școlit prin Italia…

și stătea designerul la birou, cu grafica deschisă pe ecranul lui mare, Benq. iar clientul venise în ziua aia cu prietena lui, să vadă și ea meniul șă să-și dea cu părerea, că e și ea fată deșteaptă.

un text pe la sfârșitul meniului spunea așa: ”la desert, puteți opta pentru…” și urmau mai multe variante. designerul zice că a opta înseamnă să alegi una din alea, ceea ce pare să-ți interzică posibilitatea să alegi mai multe.

prietena clientului nu e de acord.

– deci a opta înseamnă a opta, dar nu neapărat pentru ceva. îți dau un exemplu – poți să spui: a opta dintre…, de exemplu. deci, pentru desert, puteți opta dintre…, și înțelege că poți lua mai multe.

– eu nu înțeleg așa, zice designerul, n-am mai auzit de formularea asta – a opta dintre…

– ba da, ba da, îți spun eu că e corectă, zice prietena clientului, că doar m-am pregătit pentru facultatea de drept și știu bine că apărea prin testele alea, e corect așa, deci pune așa…

și se termină întâlnirea. și zice designerul către prietena clientului:

– și cum e la drept?

– am spus eu că sunt la drept? a răspuns ea foaaaarte surprinsă, de parcă cineva îi punea vorbe în gură. sunt la relații internaționale saualtcevadegenulăstaoricumnudrept!

– spuneai mai devreme de examenul pentru facultatea de drept, că te pregăteai de examen.

– păi și am spus eu că am și intrat?

adevărul e că nu a spus, doar am fost de față.

adică n-am fost, dacă e s-o spun p-a dreaptă, dar mi-au povestit băieții :D.

